![Szövegértés fejlesztése felső tagozaton az Abacusan – ArTeC Keltsd életre! eszközcsomag alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ Szövegértés fejlesztése felső tagozaton az Abacusan – ArTeC Keltsd életre! eszközcsomag alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ](http://dpmk.hu/wp-content/uploads/2017/11/Sz_also_Artec_1.jpg)
Szövegértés fejlesztése felső tagozaton az Abacusan – ArTeC Keltsd életre! eszközcsomag alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ
![A szövegértés és az olvasási készség fejlesztése felső tagozaton BOOKR Kids Mesetár alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ A szövegértés és az olvasási készség fejlesztése felső tagozaton BOOKR Kids Mesetár alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ](http://dpmk.hu/wp-content/uploads/2017/11/Sz_also_Kids_1.jpg)
A szövegértés és az olvasási készség fejlesztése felső tagozaton BOOKR Kids Mesetár alkalmazásával – Digitális Pedagógiai Módszertani Központ
![Tanulói motiváció vizsgálata a szövegértés fejlődését célzó kutatás háttérvizsgálataként | Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) Tanulói motiváció vizsgálata a szövegértés fejlődését célzó kutatás háttérvizsgálataként | Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika)](https://padipe.htk.uni-pannon.hu/public/journals/1/cover_issue_10_hu_HU.jpg)
Tanulói motiváció vizsgálata a szövegértés fejlődését célzó kutatás háttérvizsgálataként | Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika)
![4.1.1 A szövegértő olvasás készségrendszere, a megértés modellje | A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton 4.1.1 A szövegértő olvasás készségrendszere, a megértés modellje | A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton](http://www.jgypk.hu/mentorhalo/tananyag/A_szvegfeldolgozs_elmlete_s_gyakorlata_als_tagozaton/5._kep-p19tnc94e7c2dsq4mku0v59.jpg)
4.1.1 A szövegértő olvasás készségrendszere, a megértés modellje | A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton
![Mozaik Kiadó - Szövegértés fejlesztő feladatok 5. osztály - Kómár Anita, Szécsiné Szécsi Katalin: Szövegelő - 5. osztály Mozaik Kiadó - Szövegértés fejlesztő feladatok 5. osztály - Kómár Anita, Szécsiné Szécsi Katalin: Szövegelő - 5. osztály](https://m.mozaik.info.hu/Homepage/covers/jpg200/MR-5551.jpg)
Mozaik Kiadó - Szövegértés fejlesztő feladatok 5. osztály - Kómár Anita, Szécsiné Szécsi Katalin: Szövegelő - 5. osztály
![Műveltséget mindenkinek! Az Európai Unió szövegértéssel foglalkozó szakértői csoportjának összefoglaló jelentése | Könyvtári Figyelő Műveltséget mindenkinek! Az Európai Unió szövegértéssel foglalkozó szakértői csoportjának összefoglaló jelentése | Könyvtári Figyelő](http://ki.oszk.hu/kf/wp-content/uploads/2013/04/nagya_3.jpg)
Műveltséget mindenkinek! Az Európai Unió szövegértéssel foglalkozó szakértői csoportjának összefoglaló jelentése | Könyvtári Figyelő
![3.1.2 Olvasástechnika és szövegértelmező készség: az olvasásképesség szerveződése | A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton 3.1.2 Olvasástechnika és szövegértelmező készség: az olvasásképesség szerveződése | A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton](http://www.jgypk.hu/mentorhalo/tananyag/A_szvegfeldolgozs_elmlete_s_gyakorlata_als_tagozaton/4._kep-p19tnc94e718op9t21hn9e8556v.jpg)